Pracownicy:
- mgr Olga Grajek (olga.grajek@uwr.edu.pl)
Do zadań Sekcji należy:
- wyszukiwanie informacji dotyczących projektów badawczych i dydaktycznych,
- informowanie pracowników o możliwościach aplikowania o projekty,
- pomoc w pisaniu wniosków i obsłudze projektów,
- gromadzenie i udostępnianie zbiorów dokumentów życia społecznego i politycznego.
Zasady korzystania z materiałów archiwalnych w czytelni Sekcji Projektów Badawczych i Dydaktycznych Instytutu Politologii UWr w czasie stanu epidemii Instytut Politologii, pok. 235, tel. 71 375 50 93
- Czytelnia (w pok. 235) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00.
- Jednorazowo w czytelni archiwum (pok. 235) może przebywać jedna osoba. Wizyty grupowe są wstrzymane.
- Osoba korzystająca z zasobów archiwalnych w czytelni zobowiązana jest zdezynfekować dłonie i/lub założyć jednorazowe rękawice przez wejściem, a także zasłaniać usta i nos (np. maseczką lub w inny adekwatny sposób) przez cały czas pobytu w czytelni. Odzież wierzchnią należy pozostawić w szatni (hol Instytutu Politologii). Pojemniki z płynem dezynfekującym dostępne są m.in. w pok. 235 oraz w holu budynku Instytutu Politologii.
- Maksymalny czas korzystania z materiałów archiwalnych w czytelni archiwum przez jedną osobę w danym dniu wynosi 3 godziny.
- W celu skorzystania z zasobów należy zarezerwować dzień i godzinę wizyty poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej: imię i nazwisko, proponowany termin, temat/tematykę/obszar badawczy na adres: olga.grajek@uwr.edu.pl. Rezerwacji należy dokonać co najmniej 5 dni roboczych przed terminem planowanej wizyty. Po wysłaniu prośby o rezerwację terminu, odesłana zostanie odpowiedź z akceptacją lub propozycją innego wolnego terminu, a także proponowana lista tematyczna z katalogu.
- Dozwolone jest bezpłatne wykonanie zdjęć materiałów własnym aparatem cyfrowym (bez użycia lampy błyskowej), po zasygnalizowaniu chęci takiego działania pracownikowi.
- Osoby posiadające zarezerwowany termin wizyty w czytelni archiwum, które podejrzewają, że mogą być zakażone wirusem SARS-CoV-2, proszone są o przełożenie terminu wizyty.
- Stoły i biurka dezynfekowane są po użyciu a materiały archiwalne poddawane są obowiązkowej 4-dniowej kwarantannie. Po tym terminie mogą zostać udostępnione innej osobie.
- Pracownicy Instytutu Politologii UWr mogą zwrócić się (mailowo, telefonicznie) z prośbą o zeskanowanie archiwaliów. Kopie mogą zostać udostępnione na zewnętrznych nośnikach danych w terminie do 10 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania.
- Wysłanie zgłoszenia o chęci korzystania z zasobów archiwalnych jest równoznaczne z akceptacją i deklaracją przestrzegania powyższych zasad.