Publikacje:
- Glinka K., Cabada L., Klimovsky D., Soos E. (Eds.) (2025). Urban Responses to the Covid-19 Pandemic. Perspectives of the Visegrad Group Countries. London: Routledge.
- Glinka K. (2023). Przeskalowanie urban governance. Doświadczenia miast wojewódzkich w Polsce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
- Glinka K. (Ed.) (2020). Polish Political Science Review. Polski Przegląd Politologiczny, vol. 8, iss. 2.
- Glinka K. (Ed.) (2020). Urban Policy System in Strategic Perspective: From V4 to Ukraine: Berlin: Peter Lang Publishing Group.
- Glinka K. (2020). Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
- Wiszniowski R., Babińska M., Glinka K. (2017). Przestrzeń wolności religijnej w Polsce, Czechach i Niemczech. Studium politologiczne. Wałbrzych: Wydawnictwo Uczelniane Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.
- Wiszniowski R., Babińska M., Glinka K. (2017). Religionsfreiheitsraum im Polen, Tschechien und im Deutschland. Politologisches Studium. Wałbrzych: Wydawnictwo Uczelniane Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.
- Wiszniowski R., Babińska M., Glinka K. (2017). Prostor náboženské svobody v Polsku, České republice a Německu. Politologicka studie. Wałbrzych: Wydawnictwo Uczelniane Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.
- Nowina Konopka M., Glinka K., Miernik R. (Red.) (2017). Populizm jako narządzie marketingu politycznego. Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego.
- Wiszniowski R., Glinka K. (Eds.) (2015). New Public Governance in the Visegrád Group (V4). Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.