INSTRUKCJA LOGOWANIA DO OFFICE 365 DLA STUDENTÓW



Informujemy, że w związku z zarządzeniem JM Rektora UWr korespondecja prowadzących zajęcia, sekretariatu i dziekanatu ze studentami odbywać będzie się wyłącznie przy użyciu kont w domenie uwr.edu.pl.

 

Z dniem 1 października 2015r., każdy STUDENT otrzymuje dostęp do konta pocztowego oraz usług Office 365,


W celu rozpoczęcia korzystania z poczty w domenie uwr.edu.pl należy zalogować się pod adresem https://portal.uwr.edu.pl i wybrać opcję: PRZEJDŹ DO OFFICE 365
Logowanie do usług odbywa się przy użyciu loginu w postaci Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoby, które nie otrzymały danych powinny skorzystać z opcji NIE PAMIĘTAM SWOJEGO HASŁA. Wówczas na dostępny w systemie adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający wygenerowanie nowego hasła. W przypadku nieaktualnego adresu należy skontaktować się z dziekanatem na wydziale w celu jego aktualizacji.


Hasło do swojego konta można zmienić poprzez portal:https://portal.uwr.edu.pl/resethasla


Opis procedury logowania dostępny jest pod adresem:http://www.office365.uni.wroc.pl


Problemy związane wyłącznie z zalogowaniem się do systemu można zgłaszać pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W pozostałych sytuacjach należy kontaktować się z pomocą techniczną. Dane kontaktowe dostępne są na stronie pod adresem:http://www.office365.uni.wroc.pl/?page_id=10

 

Kontakt

  •  ul. Koszarowa 3, 51-149 Wrocław
  •  +48 71 375 50 59
  • Skontaktuj się z nami
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Znajdz nas na:

Galeria